Diensten
strategie
merkconcept
design
Versinga
Versinga

Vers goud in handen.

Frievar heeft met haar eigen ketenconcept een onderscheidend en toekomstbestendig verhaal. Duurzaam en regionaal vlees, geborgd van boer tot bord: dat is goud waard. Met de overname van vleesverwerker- en leverancier Vlees.nu is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd.

 

Nevergrey is gevraagd deze verspartner voor slagers, horeca en groothandel te rebranden, zodat het volledig aansluit op de nieuwe route: duurzame producten uit eigen keten, met innovatie, dierenwelzijn en kwaliteit als focus.

 

Nadat we ons grondig hebben verdiept in het dna hebben we een doordacht merkconcept en de naam Versinga ontwikkeld. Oorspronkelijk, regionaal geworteld en boordevol klantbelofte: dagverse kwaliteitsproducten, mesvaardig gemaakt, razendsnel geleverd. Het nieuwe logo heeft een kenmerkende ‘Griffel-V’: als teken van goedkeuring. De ondertitel knipoogt naar de oorsprong van het bedrijf en linkt naar de innovatiekracht.

 

In oktober is het nieuwe Versinga geïntroduceerd tijdens een drukbezochte kick-off waar klanten en relaties voor het eerst – uiteraard ook letterlijk- konden proeven van het rijke verhaal.  

Spoedklus, brandende ambitie of gewoon nieuwsgierig? Laat het ons weten. Graag tot snel!

Grote Kerkstraat 29

8911 DZ Leeuwarden

The Netherlands

Spoedklus, brandende ambitie of gewoon nieuwsgierig? Laat het ons weten. Graag tot snel!

Grote Kerkstraat 29

8911 DZ Leeuwarden

The Netherlands

Spoedklus, brandende ambitie of gewoon nieuwsgierig? Laat het ons weten. Graag tot snel!

Grote Kerkstraat 29

8911 DZ Leeuwarden

The Netherlands

Spoedklus, brandende ambitie of gewoon nieuwsgierig? Laat het ons weten. Graag tot snel!

Grote Kerkstraat 29

8911 DZ Leeuwarden

The Netherlands